.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين خريد قطعي پرسپوليس مدل 91

سايت گل- اگر بگوييم فصل 91-90 فوتبال چه در ليگ برتر و چه در جام حذفي براي پرسپوليسي‌ها به پايان رسيده است سخن گزافي نيست. سرخ‌ها از جام حذفي حذف شده‌اند و در ليگ برتر هم تقريبا اميدي براي رسيدن به رتبه‌هاي باارزش جدول ندارند. به قول علي پروين آن‌ها اگر پنجم هم بشوند هنر كرده‌اند!

 براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا هم كه ديگر كار چنداني از دست مديران باشگاه برنمي‌ايد و آن‌ها فقط مي‌توانند به انگيزه بالاتر بازيكنان در اين رقابت‌ها و به بار نشستن تفكرات دنيزلي تا زمان اين پيكارها دل ببندند.

بنابراين طبيعي است كه مسئولان پرسپوليس از همين حالا فكر و ذكرشان را روي بستن يك تيم ايده‌آل براي فصل آتي متمركز كرده باشند. تيم مديريتي پرسپوليس چند بازيكن بزرگ و ملي‌پوش را براي فصل اينده در نظر دارد كه مذاكرلات با برخي از آن‌ها را تا جاهاي خوبي هم پيش برده است.

آخرين خبري كه از اين باشگاه به بيرون درز كرده توافق كامل و قطعي آن‌ها با يكي از مدافعين سرشناس تيم ملي است. اين مدافع كه در فصل‌هاي گذشته هم بحث انتقال او به پرسپوليس مطرح بود و هرگز محقق نشد، اين بار با اين باشگاه به توافق كامل رسيده است.
نكته مهم اين‌جاست كه مدافع مورد نظر حتي يك برگ چك هم با مبلغي قابل توجه از باشگاه پرسپوليس دريافت كرده تا فكر مذاكره با هيچ باشگاه ديگري به سرش خطور نكند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1390
چرا پرسپولیس امیدی نداره 3 تا از بازیکنان استقلال که مقابل پرسپولیس در جام حذفی بازی کردند دوپینگی بودند آقایان فرهاد مجیدی - امیرآبادی - میثم حسینی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.